Akumulator-pobór prądu w spoczynku.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maciomacho
    Classic
    • 2011
    • 14

    Akumulator-pobór prądu w spoczynku.

    Był tu na forum zalożony taki temat na co zwrócić uwagę. Bym podał link .ale nie mam czasu poszukać bo zaraz muszę leciec na miasto.
    Pozdrwiam,

    MacioMacho
  • przemo1
    Drive
    • 2010
    • 51

    #2
    Akumulator-pobór prądu w spoczynku.

    Witam.Mam taki dziwny problem, w stanie spoczynku coś pobiera mi ok 190-200 mA co po 2 dniach postoju uniemożliwia uruchomienie auta(nie mam autoalarmu).
    Moja diagnostyka zakończyła się na tylnych drzwiach,a mianowicie jeśli odłącze tylne drzwi jedną strone(obojętnie którą) to po zamknięciu auta pobór prądu wynosi ok 150-160 mA i nie spada wogóle nawet po pół godziny.Odłącze prawe i lewe tylne drzwi wtedy pobór prądu po zamknięciu wynosi ok 100-110 mA i spada po ok 5 min do 10 mA czyli w normie i taki pobór napewno nie rozładuje akumulatora.Sprawdzałem instalacje w drzwiach aż do modułu komfortu wszystko w porządku,nic nie połamane ani nie pognite.Możliwe aby padły oba moduły komfortu?Centralny zamek tylnych drzwi i otwieranie elektrycznie szyb działa bez problemu (jak są podłączone).Nie wiem gdzie jeszcze szukać tego pożeracza prądu.Miał ktos podobny problem?

    Komentarz

    • seba210
      Ambiente
      • 2011
      • 233

      #3
      Re: Akumulator-pobór prądu w spoczynku.

      Zamieszczone przez przemo1
      Witam.Mam taki dziwny problem, w stanie spoczynku coś pobiera mi ok 190-200 mA co po 2 dniach postoju uniemożliwia uruchomienie auta
      0.2 * 24 * 2 = 10Ah to raczej nie powino doprowadzić do niemożliwości uruchomienia auta. (odbiornik o mocy 2.4W)
      Moja 4x4 FL'ka

      Komentarz

      • przemo1
        Drive
        • 2010
        • 51

        #4
        A jednak tak się dzieje,dziwi mnie że moduł komfortu nie wyłącza się gdy podłączone są tylne drzwi a czytałem że max pobór prądu w stanie spoczynku to 20-40 mA a nie 200.

        Komentarz

        • jefry
          Rider
          • 2009
          • 411

          #5
          może warto by było się podpiąć VAGiem. U mnie nie zakodowany moduł rozładował auto w mig. Ale dotyczyło to nowego radia ( może coś dodałeś / nowy gateway ?? ).

          Wątpię żeby padł moduł komfortu. Żarówki nie wiem jak jest w O1 ( czy posiadają ) nie powinny generować takiego obciążenia, chyba że jakieś zwarcie.

          Jeszcze jeden pomysł sprawdź wyjmując bezpieczniki od oświetlenia...

          Proponuje ci żebyś odpiął klemy na czas rozwiązania problemu co by akumulator nie padł na amen bo może się już nie podnieść.
          Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

          Komentarz

          • przemo1
            Drive
            • 2010
            • 51

            #6
            Nic nowego nie dokładałem,radio jest orginalne,narazie odłączyłem tylne drzwi prawe i lewe na kostkach i jest ok,jak znajdę czas to będe szukał.

            Komentarz

            • jefry
              Rider
              • 2009
              • 411

              #7
              rozmawialem z ojcem... zajmuje się elektroniką powiedział mniej wiecej zacytuje:
              "gdzie odpinasz kostke ?? - a raczej drzwi" on nie zna charakterystyki skody.
              Jak odpinasz gdzies w granicach modułu komfortu to podejrzewa że może być upływność na kablu poprostu sie przetarł i trzeba szukać tutaj problemu.

              Jak przy drzwiach to sprawdzić czy nie jest uszkodzony czujnik otwarcia drzwi odpowiada on za otwarcie i zapalenie światła - są to oczywiście domniemania.

              Mam nadzieje ze to pomoże. Również potwierdził że raczej wątpi że to moduł komfortu.
              Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

              Komentarz

              • ulysse
                Rider
                • 2010
                • 496

                #8


                Poczytaj może się przyda

                Komentarz

                • przemo1
                  Drive
                  • 2010
                  • 51

                  #9
                  Zamieszczone przez jefry
                  rozmawialem z ojcem... zajmuje się elektroniką powiedział mniej wiecej zacytuje:
                  "gdzie odpinasz kostke ?? - a raczej drzwi" on nie zna charakterystyki skody.
                  Jak odpinasz gdzies w granicach modułu komfortu to podejrzewa że może być upływność na kablu poprostu sie przetarł i trzeba szukać tutaj problemu.

                  Jak przy drzwiach to sprawdzić czy nie jest uszkodzony czujnik otwarcia drzwi odpowiada on za otwarcie i zapalenie światła - są to oczywiście domniemania.

                  Mam nadzieje ze to pomoże. Również potwierdził że raczej wątpi że to moduł komfortu.
                  Witam.Z drzwi wychodzi wiązka kabli zakończona kostką i wpina się ją w kostkę( w gumowej osłonie)umieszczoną w profilu karoseri,przy zawiasach.Tam właśnie odpiołem te kostki,narazie nie mam czasu aby rozebrać tapicerkę i sprawdzić co tam się dzieje w środku.W drzwiach nie mam lampek.

                  Gdzie można kupić same kostki do wiązki drzwi,można by było zrobić samemu nową wiązkę bo za orginał na aledrogo chcą 85 zł.

                  Komentarz

                  • jefry
                    Rider
                    • 2009
                    • 411

                    #10
                    Witam Kolegę skontaktuj się proszę z Panem Adrianem ( Wrocław ) nr telefonu : 692 678 803 Prowadzi warsztat samochody i serwisuje fury z grupy WAG - ja z nim rozmawiałem możliwe że pomoże rozwiazać twój problem.
                    Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

                    Komentarz

                    • krzynol
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 10923
                      • Superb II combi (3T5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez przemo1
                      Gdzie można kupić same kostki do wiązki drzwi,można by było zrobić samemu nową wiązkę bo za orginał na aledrogo chcą 85 zł.
                      w ASO

                      miałem taki przypadek w passacie u klienta i był to moduł drzwi
                      dokładnie kilkaset mA wciągał ( na dodatek po paru sekundach od zamknięcia dopiero)
                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                      poprzednie modele:
                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                      Komentarz

                      Pracuję...